söndag 3 maj 2009

Dagen efter vårträffen och racet..













































Då har 2009 års vårträff och race gått av stapeln..

Vad tycker jag då om dagen/kvällen?
Jag tycker överlag att det blev en himla trevli tillställning. Kändes skönt att ha lejt bort grillningen av flottpuckar samt städning av basen. Vi i admin är ju inte många. Vilket gör att det är väldigt mycket att göra bara inför träffen och racet.

För mig kändes det som om träffen blev lagom lång. Blev väl närmare 90 utställande bilar - mindre än året tidigare men dock kändes det som om det blev fler besökare än tidigare.

Racet blev väl så bra som det gick att göra. Första racet är alltid lite special-edition men extremt mycket mer publik. Snö och oreda på basen i form av ex sand. Egentligen känns det som om vi skulle varit 3-4 arrangörer till där. Några som kunnat styra upp publiken och var de får befinna sig. Uppliningen av bilar osv.

Det som dock kan irritera mig är folk som har mage att smsa saker som att jag ska "ta tag i organiseringen". Hjälp till att arrangera istället för att klaga! Men jag kan även uppleva klagomål att det blir lite körande bilar.. Vi arrangerar möjligheten att raca - mer kan vi inte göra.

I övrigt var det skönt med race igen.. värmen, solen.. folket.. I love it!

Cruisingen i Pite blev dock inte mycket till cruising. Kändes mest som om man stod parkerad på Sundsgatan ;) Det gick ju så sakta!!!! Polisen fick nog dock en del att göra igår såg det ut som..

1 kommentar:

Alex Monty sa...

Snygging,söt,vacker,gullig.Msn?;)



Alex Monty.