lördag 30 januari 2010

Nära och kära..

Senaste tiden har minst sagt varit full av händelser.. Kanske inte de roligaste.. men..

Jag vill säga att jag är glad att jag har kompisar som finns där och hjälper mig att hålla humöret uppe =)

Kan ju passa på att säga till "muntergöken" som ständigt o återkommande kommer med sina pikar i kommentarer här på bloggen om att ja int hör av mig när jag är i stan o att ja svikit osv: Men hör av dig själv!! O orka kommentera "anonymt"..

Jag har iaf varit hem till staaan en sväng idag o träffat på familj men passade på att ta en tur till Hamn för att "kela" lite med Elin *skrattar* (Kela är ett internbegrepp hos oss på att umgås och att ha skoj..) Käkade middag tillsammans med henne och en typiskt speedad Törne :D

O sen fick jag veta min sanna ålder av 2 Umebor :D
Jag är 19 år!! YEY!

Inga kommentarer: