onsdag 17 mars 2010

Solstrålarna som gör min dag..

Det har varit många olika saker som hänt nu under en tid. Många saker som kan kännas väldigt tunga.

Ni som känner mig vet nog att jag alltid försöker se det positiva i livet. O det försöker jag med även nu. Även om vissa dagar kan kännas otroligt tunga.

Turbo blev inte helt ok av medicinen hon fick för någon vecka sedan av veterinären så jag ringde tillbaka till dem i måndags och nu har hon fått ytterligare en kur. Nu verkar hon som tur är mycket piggare. Dock e medicinen inge godis verkar det som ;P

Det finns några människor som jag vill belysa - dock utan att nämna några namn. Jag vill tacka dem som finns där och peppar o stöttar. Sen fick jag en "kommentar" av en person i början av veckan och den kommer ja leva på LÄNGE.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hang in there!
Man får ha "sämre dagar" i sitt liv, allt kan inte bara rulla på. Det är många runt dig som vill ditt bästa.