onsdag 1 september 2010

Varför kan man inte ha 2 civilstatusar på fb?

I våras när jag blev singel så valde jag att på skoj fråga Milla, min bästa väninna om int hon ville gifta sig med mig på facebook (fb). Självklart sa hon "ja".
- Detta för att jag inte ville ha civilstatus singel.

Med tiden har detta giftermål dels förvirrat folk som faktiskt trott att vi är gifta på riktigt (- nej det är vi inte. )

Men vi har även haft roliga skämt kring vårat giftermål exempelvis ute på krogen: Det var ett visst slubbo som nöp min "fru" på rumpan ute på krogen. Hon vände sig vänligt om och informerade killen att det bara var hennes fru som fick vara där och röra!

Nu är det ju så att det finns en viss person som lyckats "fånga" mig ;) - men det som stör mig är att man inte kan ha 2 civilstatus på fb! - O det är ju så roligt att ha Milla som "fru"!!

_________________________________________________________
Dagens i-lands problem eller?!
Inser nu när jag skrivit allt det här att det typiskt låter som ett sånt där brev de skickar till tidningar för att få svar på sina problem. HAHA!

Inga kommentarer: