tisdag 16 november 2010

Mitt nya liv?

Sedan flytten har jag verkligen kämpat med att skapa nya mönster. Mönster som att tex stiga upp tidigare och komma tidigare till jobbet trots att vi har möjligheten att flexa. O att sen att sluta jobbet i normal tid..

Jag känner mig faktiskt väldigt nöjd över att ha bytt stad även om alla mina fordonsförsäkringar blev dyrare ;)

Jag trivs på mitt nya jobb - jag har väldigt glada, humoristiska och trevliga arbetskamrater!

Tillråga på allt det här.. håll i er.. Jag har börjat TRÄNA!

Började med att jag cyklat eller gått i princip varje dag till jobbet sedan jag flyttade hit - jag har ju lite kortare än tidigare. Men nu har jag även köpt träningskort. Känns trevligt att ha flertalet vänner som tränar på samma ställe o möjligheterna till variation känns lockande. Då kan man ju välja själv när och hur jag vill träna. Men träna gör jag hittills iaf =)

Inga kommentarer: