söndag 19 juni 2011

Göteborg

Nyss hemkommen från Göteborg - borta bra men hemma bäst eller hur man nu säger?

Har haft en JÄTTE rolig helg borta tillsammans med mamma och syster :D
O mycket shopping har det blivit.

För att inte tala om alla låga skämt.. och de mest troligt mil vi traskat omkring.

The big question blev i slutet: Vilken stad är bättre: Sthlm lr Gbg?
- Vårt svar blev nog i slutändan Sthlm.


Jag tänkte även passa på att dela ut dagens ris och ros.

Dagens ros går till min kära mamma och syster för en under bar helg!




Dagens ris går till kvinnan på flygbussen. Bussen var knökfull - hon satt breve sitt lilla barn som hade fått ett eget säte. Av hänsyn till andra hade iaf jag låtit mitt barn sitta i knäet för att ge plats åt någon annan på det andra sätet! Men för att krydda på riset ännu mer så kunde denna kvinna inte heller vänta på sin tur när vi kommit fram utan TRÄNGDE sig ut. Helt ärligt - hade god lust att knuffa tillbaka när hon knuffade mig i sina trängförsök.. *MORR*

Har för övrigt som jag sa tidigare shoppat en del i helgen så lär bli en del nya outfits nu framöver :D

1 kommentar:

Haitam sa...

HAITAM!! ho-ha-ha