söndag 26 februari 2012

Dagens ris går till..

Har tvätttid 11-15..

Notera tiden som detta inlägg är gjort.. klockan är typ 15 min kvar av min tvätttid. Springer ner för o hämta det sista som är på tork. Då står en gubbe och viker ihop min tvätt som jag har i torkskåpet..?!

Jag påpekar för honom att klockan int är 15 ännu och att det fortfarande är MIN tvätttid..

"Ja, men jag tjuvstartade lite.. jag tjuvstartade lite.."

- Tjuvstartar du att tvätta får du glatt vänta tills jag hämtat min tvätt i torkskåpet. Alternativt vänta tills klockan blivit 15!

MORR.. LÅT BLI MIN TVÄTT OCH MINA KLÄDER..!!

2 kommentarer:

S sa...

Inte okej!

Brödbit =P sa...

Tjuvstarta lite går ju endå bra ? speciellt för dej som har torkskåp å tvättmaskin i olika rum. men har han tjuvstarta så mycket så han redan behöver torksåpet före du är klar är de ju bara illa .