onsdag 25 april 2012

Aktuellt läge..

Grubblat lite senaste tiden..

Delvis över personer som lyckas möta en på ett bra sätt när man verkligen behöver det. Hade jag följt mitt infall idag på jobbet så hade jag skickat is-choklad med internposten till en kundtjänst anställd. Haha.. Det hade nog varit uppskattat men hade kanske varit liiite att överdriva. Skrev ett mail istället och förklarade att jag uppskattade det den gjort.

En annan sak jag funderat över är prioriteringar. Prioriteringar i livet; jobbet, privat och allmänt.

I övrigt med mig är det rätt okej. Som ni vet så lyckades jag trilla lite oturligt för typ en vecka sedan.. är ännu svullen och öm efter fallet.. O börjar bli less på det - jag vill ut och springa!!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej du, kommer du till racinorrträffen den 5e?

Erikjakan

Cerran sa...

Självklart kommer jag på träffen! Jag är ju arrangör ;D

Kommer du? :D