fredag 16 november 2012

Det händer alltid något..

Jag ser mig själv som en väldigt lugn person. Men i mitt liv händer det många gånger väldigt mycket. O väldigt mycket speciella och tokiga saker..

Jag kan tycka att det är lite humor. Jag kan även stundvis bli lite trött över att det inte bara är lugnt.

Gårkvällen blev iallafall JÄTTE lugn - myste med Turbo. Underbara tösen.


Idag sålde jag iväg bilstereon som jag haft ute på annons. *skrattar* Helt ärligt: Jag hade kunnat tro att det var dolda kameran. Alternativt att polisen typ skulle storma fram. Herreguuu..!  Möter upp en kille i centrala stan efter jobbet. Hans bror och tillika köparen jobbar inom handelsbranschen. Innan jag lyckats lokalisera killen.. det var mycket folk i rörelse på platsen..

Killen skakar hand med mig. Knackar på fönstret till brorsans affärsverksamhet. Brorsan öppnar fönstret. Killen presenterar mig som "bilstereon". Jag visar upp kartongen. Köparen ber att få öppna kartongen och titta på den. Vilket jag överlåter. Han frågar sedan om det var X antal kronor för den. Vilket jag bekräftar. Han sträcker över en sedelbunt genom rutan och sedan är affären klar. Det var den mest tragikomiska och suspekta affär jag gjort!!

Har hunnit med en shopping runda med brorsan på stan innan vi slöt upp med resten av familjen hemma hos päronen på middag. Nu väntar en lugn fredag :D

Inga kommentarer: