torsdag 1 augusti 2013

Fest mitt i veckan för hela huset är inte riktigt okej..

Jag bor i ett hyreshus som är väldigt välisolerat - det är väldigt sällan jag hör mina grannar. Det är i princip bara från trapphuset.

Igår kväll/natt hade dock mina grannar fest......................!

Slutligen bestämde jag mig att gå över och påtala att de levde om - jag orkar verkligen inte vara trött och mör på jobbet dagen efter endast för att de hållit mig vaken. Igen.

Plingade på... väntade...plingade på......väntade.... och slutligen öppnades dörren. Sa till grannen att jag hörde att de har fest, men att jag inte har semester och skall upp tidigt och arbeta och vill kunna sova. Förklarade snällt att det hördes jätte mycket in till mig. De bad så hemskt hemskt mycket om ursäkt och skulle dämpa sig jätte mycket. Jublade inombords när jag kom åter till sängen och kände att i natt får jag nog sova utan att bli störd - vilket jag även fick resterande del av natten.

Inga kommentarer: