lördag 19 oktober 2013

Hemma blind

Jag har ju min lilla söta familj här hemma som jag älskar: Turbo, Zladd o Nitro.

Även de som umgås med mig regelbundet här hemma brukar bli smått förtjusta i min familj.

Mamma satt på fikat på sitt arbete och kollade av instagram och fick se denna bild - här till höger.
Varvid hon visar sin kollega och säger "visst är hon fin"? Kollegan kastar sig bakåt och bara skriker.

Mamma blev paff och sa att hon var seriös i sitt påstående. Kollegorna kunde inte riktigt förstå hur jag kunde ha ormar som husdjur.

Medan en annan kollega till mamma som träffat ormarna frågade vilken av ormarna det var på bilden :P

Såna gånger inser jag att jag är lite hemma blind. Jag tycker ju att jag har världens finaste lilla familj medan andra som inte träffat dem bara ser en orm utan personlighet. 

Inga kommentarer: