Hade bilen inne igår på service på Skellefteå bil samt att de skulle se över om skadegörelsen på bilen blivit någon bestående skada..
Jag var oerhört upprörd när jag kom hem med bilen. VARFÖR kan folk inte lyssna på mig?
Jag fick förklara FLERA gånger för verkstadsmottagaren om varför de skulle kolla även sidospegeln. Han konstaterade att den satt fast. Vilket jag redan förklarat.. fick försöka förklara så tydligt jag kunde om vad de skulle göra. *suck*
Sedan sa jag som vanligt att om de hittar ngt som behöver åtgärdas på bilen så kan de ringa. Samt att de frågade om de skulle byta torkarblad osv ifall det behövdes. Det tackade jag ja till. När jag hämtar bilen får jag en satans "to-do-list". Men hallå!! Jag hatar att måsta hämta och lämna bilen på verkstaden! Ni skulle ju ringa! De har inte ens bytt torkarbladen...
Vet inte om det är jag som är bortskämd med att ha bilen på mullersbil i Piteå. Men tveksamt att Skellefteå bil får en till chans av mig. Verkstadsmottagaren påtalade när jag hämtade bilen att jag servat bilen mest i Piteå och undrade om jag var från Pite. Förklarade att Piteå är betydligt mycket billigare än dem. O då fick jag mer rabatt igår - men det hjälper ju inte min lista med saker som ska göras. Återigen är jag missnöjd med Skellefteå bil..
1 kommentar:
Skit vad trist! De får rycka upp sig. Det är ju viktigt att man inte får ett dåligt rykte om att inte göra det som man sagt eller som man blivit ombedd. Kram :-)
Skicka en kommentar