torsdag 5 juli 2018

Bloggen avslutas

Detta är Marias make Patrik Gellner som skriver.

Jag vill bara meddela att Maria mycket tragiskt och sorgligt avled natten till den 10 juni. Hon somnade in efter några få dagar på sjukhus. Hon hade mig vid sin sida då hon tog sitt sista andetag.

Hon somnade in lugnt och fridfullt utan smärta eller någon ångest. Hon avled till följd av den cancersjukdom som hon under lång tid stridit tappert mot. Jag vet att hon har det fint och rofyllt nu. Hon hade ett leende på läpparna efter det att döden kommit till henne.

Jag är säker på att Maria skulle ha velat tacka Er som följt henne på bloggen.

Bloggen kommer därmed ej uppdateras något mer.

Patrik

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Patrik.

Lärde känna din fru genom olika forum i bilvärlden för många år sedan och har i perioder följt henne via instagram,Dock inte senaste tiden.

Blev riktigt ledsen när jag läste att hon gått bort trots den kraft och glädje hon utstrålade under senaste åren..

Jag kan bara från botten av mitt hjärta beklaga sorgen.

//Sören Nossebro

Anonym sa...

Tack för dina ord, Sören/ Patrik

Unknown sa...

Vi är många som tänker på denna underbara tjej då och då... Just jag kollade ett gammalt klipp där hon var starter på ett race och fick en tår i ögat. Vi saknar dig cerran! ❤️❤️❤️

Anders Holck sa...

Tittar till dina sidor här och där då och då. Saknar dig fortfarande. Hoppas du har tillgång till antennbollar vart du än är. Du är grym!

//Anders