lördag 11 juli 2009

Sightseeing kanske inte är lämpligt överallt?

Vissa saker ska jag ha kunskap om i mitt yrke..

Vissa saker kan vara bra att veta..

O helt ärligt.. jag vet inte vars allt ligger i Pite som jag skulle önska.

Så igår när vi skulle o låna en sak av Lundmark så passade jag på o fråga min älskling vars vissa saker låg..

Hips vips så hade vi polisen hack i häl.. de var närgångna en stund för att sedan göra en u-sväng..

På vägen hem frågade jag om ett annat ställe och frågade om vi inte kunde svänga förbi så jag kunde få se hur det såg ut..

GISSA VEM VI MÖTER NÄR VI SVÄNGER AV STORA VÄGEN?! Jo, POLISEN IGEN!!!
Denna gången blev det på med blåljusen och rödljusen för den delen oxå. Och ett mindre förhör vad vi gjorde på såna här platser. Jag förklarade lite kort vad jag jobbade med och sa att jag hade velat se hur det ser ut i och med att jag har o göra en del med det i mitt jobb..

Hehe, blev en lite lustig kväll.. men de förklarade att de kollade alla som var på såna här ställen..
Kan förstå det.. men håller fast vid att det kan vara lite bra o veta var saker ligger o hur det ser ut för mig själv..

Inga kommentarer: