onsdag 9 juni 2010

Dagens i-lands problem?

Som några av er kanske redan märkt så saknar jag en massa telefonnummer..

Min pekskärm gav upp för en tid sedan så fick lämna in mobilen på service - när jag fick tillbaka den så är den återställd så saknar ett flertal nummer. :/

Så ta inte illa upp om jag frågar vem de är som smsar/ringer mig..

En annan sak som bara är o konstatera är att jag nästa gång kommer att välja en annan butik när jag köper mobil! När jag var och skulle lämna in min så fick jag höra att 80% av alla gånger så kan man "åtgärda" felet genom att göra en återställning. Jag var skeptisk till de försäljaren sa men sa till honom att han kunde testa o göra en återställning. Då fick jag svaret: "Det kostar 100 kr"!

100kr?! O då har jag dessutom inhandlat mobilen hos dem. Slutade iaf med att den blev inlämnad och när jag väl fick den åter har de bytt displayen bland annat så tji fick försäljaren!

Inga kommentarer: