torsdag 10 juni 2010

Styrka..

Faktiskt varit på riktigt bra humör idag även om jag känner mig aningens slutkörd!

Var riktigt roligt att prata med en av mina riktigt goda vänner i morse. Kände riktigt hur ja sprudlade av glädje.

Finns en person på mitt jobb som gett mig ork och styrka att ta tag i lite saker som jag nog skulle tagit tag i förr.

Längtar till kommande vecka - då blir det att boka tid för tatuering. Fixa kort till soc-legget och fara på "romantisk" midda på x:et i Skellefte!

Ja, jag far ner enkom för o käka där.. jag och Carro kom på att de skulle va gott o lite crazy måste man få vara ibland?!

Sen angående tatueringen är det något jag pratat och tänkt på LÄNGE. Vet vad jag vill ha men inte vars. Men de lär ju vara väntetid så då hinner ja fundera på vars jag vill ha den =)

Hur har eran vecka varit?

Inga kommentarer: