måndag 7 februari 2011

Cerran...

Jag är en person som tror väldigt mycket på att rätt ska vara rätt..

Jag är även en person som försöker finnas där i vått och torrt för mina vänner..

O jag tror på att relationer bygger på att både ge och ta. Att finnas där för andra medan andra finns där för dig när du behöver stödet.

En sak jag tror på..
Om en kompis väljer att prata i förtroende till mig angående något så lyssnar jag på den personen och besvarar det jag hör utifrån mina erfarenheter och de åsikter som jag har. O vad jag tror är rätt..

Sen kan det finnas en annan person som väljer att prata om samma sak - kanske en händelse.. då bemöter jag det den personen säger utifrån vad denna berättar och mina åsikter osv. Jag försöker att hålla mig objektiv och inte vara någon domare trots att någon annan redan kanske pratat om samma händelse..

Jag tror att bli lyssnad och att få stöd gör tillräckligt.. :)

Sen vill jag säga att jag vägrar låta mig kontrolleras eller ge vika för att någon annan tycker att jag ska det. Jag försöker stå upp för det jag tror på i all den mån jag kan.

Inga kommentarer: