fredag 4 februari 2011

Relationer..

Barn?
Bror?
Pojkvän?

Jag kom att tänka på en sak som facinerat mig genom senaste åren.. det är när man lite titt som tätt springer på nytt folk..

Det kan vara allt från att springa på någon på stan till bilträffar till någon fest..

Jag fick höra efter en bilträff att jag tydligen har barn?! *skrattar* Jag antar att det var kompisens dotter som följde mig runt på bilträffen som de då trott var mitt barn. För ni som inte vet det - nej jag har inga barn..

Sen under årens gång så har jag haft många olika bröder?! Såna som jag inte alls är släkt med utan snarare kompisar som någon fått för sig skulle vara min lillebror..

För att int tala om pojkvänner som jag skulle tydligen ha - som även de har varit kompisar som folk antagit skulle vara pojkvän..

Har ni erfarat något liknande?

Inga kommentarer: