torsdag 21 april 2011

Upp och ner.. ner och upp..

..grisen gal i granens topp..eller?

Den här dagen har iaf varit fullspäckad och känslomässigt utmattande..
Längtan och nervositet över om fälgarna skulle hinna komma fram.. Kl 13 suckade jag djupt och tänkte no no - de blir inget nu i påsk.

Bestämde mig för att glida med bilen.. kom ut.. kände hur arg jag blev när jag inser att någon gjort ett väldigt ogenomtänkt "prank" på min bil.
KLET - fett fettigt klet!
Klet på antennbollen.. hela antennen.. droppat ner på taket.. målat med klet på bakrutan.. runnit ännu mer klet ner på bagageluckan.. Bilen har stått i solen med klet på lacken hela dagen..
Ilskan är ett faktum!

Seriöst, hur jävla korkad kan man vara?! Jag vill väldigt bra gärna veta VEM eller VILKA som gjort detta. Det här är INTE okej! Så tips mottages eller om personerna själva vill ge sig till känna..

Tack iaf till Håken som hjälpte mig få bort detta fettiga klet efter mycket medel på bilen..

Fälgarna kom även till sist med budet - så i helgen blir det en tripp till Lycksele o hämta dem :D

Inga kommentarer: