söndag 3 april 2011

Skoter och party :D

Blev en ny tripp upp till Piteå kommun igår - när jag anlänt så blev jag bjuden på tårta och skön sång :D

Blev en härlig skotertur med lite mindre lek denna gång och en fastkörning innan vi hamnade hemma hos Biffen. - Ja tycker verkligen Jens, Pelle, Biffen o co är störtsköna att umgås med :D

Efter 20 miljoner samtal från min syster där hon försökte få hem mig fick jag veta att det var ngt på G i stan och att jag behövde fara hem. Sprang snabbt in hemma för jag kände mig int allt för sexig i underställ.. - INGEN kan någonsin vara sexig i underställ! :P

Blev middag hemma hos Milla tillsammans med Manda, Tommy, Kent och Johannes. Senare anslöt även Sune och då begav vi oss upp till mig där vi smällde ihop en tårta innan det blev några drinkar och krogen för mig : )

Jag är väldigt pigg idag än så länge iaf med tanke på att jag somnade kanske 3.30 i natt ;P

Inga kommentarer: