torsdag 8 december 2011

Tokig dröm

Tror det är för mycket hockey snack i min umgängeskrets just nu..

Drömde i natt att jag var en av dem som spelade - det var ett blandat lag med tjejer och killar. Ett A-lag som jag tränade med. O duktig var jag.

Hips vips så var jag erbjuden att spela matcher osv med dem. *skrattar*

Det är intressant för jag var verkligen skit haj på att åka skridskor i drömmen. Men i verkligheten har jag inte åkt sedan någon gång på gymnasiet! *skrattar för sig själv*

Drömmen i natt har även varit kantrad av sladdande med volvon - ikväll blir det att i sällskap av Elin smacka på vintersulorna på den och köra lite brett :)

Brukar ni drömma mycket? Och minns ni ofta vad ni drömt?

1 kommentar:

Anonym sa...

Brukar inte drömma så mycket...
men värst är väl när man drömmer om att man ramlar. Vaknar upp med ett otroligt kraftigt ryck, balanssinnet är upp och ner och man tror man faller. usch...

Annars är John blund ganska duktig på det han gör tycker jag. :)