söndag 13 maj 2012

Känna lugnet

Försöker inse det faktum att jag måste känna mer lugn och stressa mindre. Kroppen säger ifrån nu.

Ärligt så tycker jag det är svårt att veta hur man ska handskas med det. Har varit en jobbig helg fysiskt och det är inte bra. Bara att inse faktum och fundera på lösningar för så här kan det inte fortgå.

Inte ens längtan efter semester kan göra att symptomen försvinner - de bara är.. tyvärr..

Blir att fixa lite i lägenheten nu i afton - söndag är min fixar dag. Sedan blir det eventuellt en promenad. Om inte annat så längtar jag tills morgondagen med CK - blir löpning broarna runt efter jobbet. 

Hittade för ett tag sen en trevlig app som jag gillar och som kan sporra lite - runkeeper. Rätt trevligt att få se hur långt man färdats och genomsnittstid mm.

Hoppas ni alla får en trevli sönda.

Inga kommentarer: