söndag 5 augusti 2012

Jobb imorgon..

Nu börjar semestern närma sig sitt slut.. Känns som om det varit en bra och behövlig semester!
Sommaren började väldigt turbulent för mig och det har varit mycket som hänt - men nu känner jag äntligen att jag är lite mer på rätt spår. Jag har lärt mig en del om mig själv på resans gång.

Gårdagen utspelade sig i Piteå och Storforsen där en god vän och hans flickvän gifte sig :)

Sista dagen på semestern fick jag ett strålande väder och besökte bror mfl som var i stugan och körde vattenskoter.. Oooo, så roligt o köra! O åka kneeboard igen! Tror ja lyckades impa på brorsan och hans kompisar när jag lyckades med lite trix =)

Hoppas alla ni haft en bra sommar. Snart har jag förhoppningsvis en ny dator och kommer kunna lägga upp mer bilder och blogga lite mer :D O även utmana i cs om det så skulle önskas ;)

Inga kommentarer: