måndag 20 augusti 2012

Livet just nu..

Det känns som om livet allmänt är väldigt mycket berg- och dalbana just nu. Så har det även varit ett tag. Antingen är det dåliga saker som händer. O då är det verkligen helvetet som bryter loss. Eller så går det bra och livet känns som en dans på rosor.

Det är utmattande att det pendlar så mycket. Men allt som allt känns det som om jag blir klokare och livet går åt rätt håll.

Jag vet nu vad jag vill iaf på en front. O jag har en plan över hur jag ska lägga upp det. Sedan att jag är helt vilse på andra fronter är en helt annan sak ;)

Har kommit igång med löpningen igen nu iaf. Första gången efter semestern nu ikväll. Var väldigt skönt o komma ut och röra på sig. Känns bra iaf att grundkonditionen sitter i!

Tjejmilen nästa - here we come!

Inga kommentarer: