torsdag 5 september 2013

Mörkrädd..

Något jag har svårt för det är otrohet. Nu talar jag inte om mig själv - jag skulle aldrig vara otrogen. Jag talar om de personer som är i förhållanden och ändå är ute och raggar.

Ärligt, jag förstår inte hur man kan göra så?

Om man inte är lycklig i sitt förhållande så bör man ju inte fortsätta att leva ihop med den människan.

Att vara otrogen är en väldigt självisk handling. Tänk på den de sviker?

Jag har stundvis blivit väldigt förbannad på vissa personer. Vissa personer som återkommande försökt att ragga på mig och påstått att de varit singlar. Jag är blå ögd - men jag är inte dum! En gång fick jag nog och mailade flickvännen till en av dessa personer. Jag är glad att jag gjorde det. Hon fick veta sanningen från mig av omtanke - jag hade själv aldrig velat vara i hennes situation. Sen därefter fick jag slippa hans lögner - och överhuvudtaget. Men det var inte otippat och jag bryr mig inte.
Så gör man bara inte!

Inga kommentarer: