torsdag 18 december 2014

Uttröttande..

Jag är den som oftast är glad.. o framförallt om man läser mitt tidigare inlägg..

Men senaste två dagarna så har jag haft HUMÖR. Tror det är en kombination av att ha ALLDELES för mycket att göra och annat som stör till det när jag försöker strukturera för att göra det så enkelt och smärtfritt som möjligt.

Jag tycker verkligen inte om att ha humör d.v.s. att bli arg och irriterad. Men snart är det helg - och då ska jag vila upp mig, köpa lite saker inför julfirande och bara njuta av livet..

Optimist - ja visst!

Jag vill även tillägga att jag är nöjd med mitt inköp till mig själv igår - nya broddar! Nu slipper jag halka mig till jobbet.. o nej, jag går inte som pensionärerna.. jag vill att det ska gå fort att gå och det gör det inte om man ska ta sig fram på en skridskobana :P

1 kommentar:

Karlsson sa...

Man får önska trevlig helg då så det glada humöret kommer tillbaka :)