söndag 28 juni 2015

Så kom kanske sommaren..

Hittills har det ju verkligen inte varit någon riktig sommar.. Det har mest bara regnat och jag har knappt tänkt tanken på att ta på mig sommarkläder.. men NU äntligen verkar den komma!

Med den sena sommarkänslan så har det inte blivit några planteringar av sommarblommor heller. Men jag misströstar inte.

Några veckor kvar - sen är det semester. Men ska försöka ta sommarens första bad inom en snar framtid!

Har inte hängt ngt på stadsfesten i år men det har känts bra. Har bestämt mig för att ta en hel-nykter sommar. Även om jag inte är den som brukar dricka speciellt ofta ändå. Blev lite hoj-åkande igår vilket var JÄTTE kul!

Lite skräckblandad förtjusning i början men sen bara njöt jag! Saknade för en gångsskull min Quad.

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hörrududu, vart tog sommaren vägen, jag började min semester i veckan och det bara regnar och regnar.... 😢