fredag 6 februari 2009

Civilstånd hos posten?

Sedan när blev jag vårdnadshavare?

Ja, jag brukar säga att Zladd & Turbo är som mina barn men det är ju mycket på skämt. Dock så fick jag eftersänd post igår där ett av kuverten var adresserade till "Vårdnadshavare för XXXXXX Marklund.."

Jaha, sedan när fick jag barn irl?

Ännu ett upprört mail till adressändring och tankarna virrar sig iväg. Är det inte så att vi lever i tron att OM vi sänder ett brev med posten så är det garanterat till typ 99,9999% att det skall komma fram?

Min sanning av verkligheten har förändrats. Redan vid min första flytt hamnade min mammas post hos mig, min post hos min syster och så vidare..

Har posten blivit slarvigare eller vad?

Nej, jag har inga planer på att bli vårdnadshavare inom den närmsta framtiden mer än till mina ormar..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi, fin bild på dig...! ;-P