tisdag 17 februari 2009

Livet..

Livet är verkligen en berg- och dalbana. Ena dagen känns det som om allt bara flyter på medan den andra känns bara skit.

Jag kan tänka mig att läsarna här oxå kan se det speglas i bloggen - men det är väl så i allas liv bara det att vi visar det bara mer eller mindre.

Som ni nog alla vet så har jag flyttat till en annan stad. Vilket både har varit positivt, roligt, negativt och jobbigt. Vissa saker känns bra och det är saker jag saknat i Skellefte o de målen har jag nu uppnått. Samtidigt som jag känner att jag saknar mina vänner i stan och tillvaron.

Helt ärligt, jag lyckas inte hitta den här.. inte än iaf. Det är mycket nytt och få som känner mig som MIG. Jag kämpar. Jag försöker läsa av. Duger jag som jag här?

Det finns vissa jag inte går ihop med. O i och med att vi har samma territorium så försöker jag hålla mig på min kant för att inte stötas. (Nej, det är inte någon som brukar läsa min blogg som detta handlar om så spekulera inte).

Livet är inte alltid enkelt...

Inga kommentarer: