onsdag 22 december 2010

Kan man skratta för mycket?

Tror det var länge sedan jag skrattade så mycket som jag gjort senaste tiden..
Hunnit med flertalet gånger att skratta så man gråter på jobbet!!

Det hyss som genomfördes idag på jobbet tar dock ALLA priser *garvar*
R kom på idén att koppla P:s datamus till T:s dator o viceversa. Jag och S såg till att hänga med P & T när de gick o fika för att ha ett alibi..

Ska understrykas att vi sitter i kontorslandskap - T & P sitter mitt emot varandra med endast en liten skärm som avskärmning..

Av ren flax lyckades det tajmas in så att båda två satte sig vid sin dator samtidigt o sen började det roliga! T såg ut som ett stort frågetecken och fundersam över att musen bara rörde sig av o till när hon körde sin datamus som en tok fram o tillbaka.. Medan P:s pekare körde som en galning fram o tillbaka på skärmen när han bara rörde sin mus lite.. *asgarvar*
Men P kom på rätt fort att något var galet..

Jag låg iallafall över skrivbordet och skrattade så jag grät!!

Inga kommentarer: