torsdag 30 december 2010

Sammanfattning 2010..

Det känns som om jag velat sammanfatta det här året eftersom om det verkligen varit ett SÅ händelserikt år..

"Separerade" i våras - vet inte om alla hann hänga med på det (?!). Jag ville iaf slippa allas frågor så "gifte" mig med Milla på facebook iaf.

Året i övrigt började tufft eftersom min älskade mosters cancer spridit sig..
Det blev några resor ner till södra Sverige under vintern och våren.. 26 juni 2010 somnade hon in..

Det var första gången jag förlorat en nära släkting. Att veta hur man ska reagera när man förlorar någon nära vet man nog inte förrän efteråt. Men hur man lär sig leva med sorgen går fortfarande inte att besvara - men det är något man lär sig. Konstigt nog..

Jag sjukskrev mig i samband med min mosters bortgång - det blev för mycket privat för att jag skulle klara av att hjälpa andra. O jag är tacksam för min familj- och vänners stöd!

Hunnit på att träffa på kärleken detta år också.. Flyttat tillbaka till min hemstad för ni som missat det och har även nytt jobb..

Imorgon blir det att fira in det nya året med några kompisar o kärleken :)

Vad har ni hunnit med under 2010?

Inga kommentarer: