söndag 2 december 2012

Minnen..

Jag tänkte bjuda på lite trevliga minnen som jag kom att tänka på när jag suttit och kikat igenom lite gamla bilder och inlägg som jag skrivit genom åren.

Det första minnet som jag tänkte bjuda på är från när jag var ca 18-19 år. Nyligen skaffat Zladd som var 3 månader när han kom till mig. Han var ju så liten och söt.

Jag tänkte vara trevlig med mamma och skicka ett gulligt mail till henne på jobbet. Skrev även i mailet: "Jag bifogar en bild på ditt barnbarn".

Det humoristiska i det här är att mamma blev stel av skräck och fick för sig att jag var gravid och bifogat en ultraljudsbild..! *Skrattar*

Men är hon öppnade upp filen så var det en bild på Zladd! Hahaha! Zladd är ju som min lilla bebis. Har alltid varit och kommer alltid vara min lilla pojk :)

Det andra minnet som jag tänkte dela med mig av är en bild från min och Millas tid när vi hängde jämt!

Denna bild är från en midsommarfest i norrbotten där det var "bootcamp" tema.

Var en otroligt rolig kväll!



Slutligen tänkte jag avsluta med ett mer skurkaktigt minne ;) - Skurksittning under vår studietid till socionom. 

Gissa om folk glodde när jag och Åsa kom traskandes som björnbusar på Ålidhem i Umeå?

Var rätt skoj att se allas miner.. var en jätte trevli kväll!

Det som var desto svårare var att tvätta bort min fina mask och skäggväxt. Tog sminkborttagning när jag kom hem.. gnuggade hela ansiktet och sköljde. När jag tittade upp i spegeln igen.. så ser jag precis likadan ut som före!! :|

Inga kommentarer: