måndag 3 december 2012

Snö och julpynt..

Så här på måndagskvällen tänkte jag bjuda på lite bilder från senaste tiden :)

Först en nöjd Turbo i handduken :)
Coolaste igelkotten som min mamma målade när hon var liten. *skrattar* Ser ut som en kokosnöt med ansikte och små ben ;)
Denna bild föreställer min mamma. Det är min kära lillebror som målade henne när han var liten :)
 Sedan i lördags har det mer eller mindre öst ner snö här uppe i norr. Om inte annat idag när jag skulle traska hem från jobbet!

Tur att det inte finns dåliga väder.. bara dåliga kläder ;)

Såg ut som en liten snögumma iaf! :)
Shoppade lite snabbt på vägen hem. Ni som umgås med mig vet att jag har en dålig ovana vid stress... ja, jag biter på naglarna..

Men inte sedan 16 dagar tillbaka..!

Känner att jag måste ha dem målade för att inte bita.. men det kanske går över med tiden.. vi får se hur detta går :)






Min kollega har gjort flera väldigt söta tomtar som hon säljer.. blev lite kär i stora tomten med det söta skägget men har ingen bra stans o ha dem tyvärr..

Slutligen blev det lite julpynt här hemma ikväll i sällskap av en vän.. det spårade ur...
Det hänger nu pensionärsstylat pynt på min ringklocka.. o det var inte jag - jag når inte upp dit utan stol :P

Men skrattade gott när jag såg det!

Följ mig gärna på instagram: cerranw


Inga kommentarer: