söndag 15 januari 2017

2017 som skulle bli så bra verkar bli ett jävla år..

Jag tänkte på nyårsafton att 2017 skulle bli ett kanonår. Hittills ärligt men kortfattat så har det varit ett kaotiskt helvetesår som en del av er redan förstått. Livet känns bara kaos och stundvis vet jag inte var jag ska ta vägen. Men jag har min fighterspirit.

Det är så mycket kaos och ångest just nu att exakt vad som händer och pågår orkar jag inte dra just nu men jag kommer berätta när orken finns. För nu behöver jag min hejarklack igen och hittills verkar den vara större än någonsin.

Jag inser även att ju större hejarklack jag har - desto starkare känner jag mig. Sen har jag världens bästa superfamilj som nu är samlad med ett ända mål.

Så som sagt, när måendet är tillräckligt bra så ska jag försöka uppdatera er. Jag vill tacka alla som hittills både varit förbi och skrivit och visat omtanke på så många olika sätt. Jag känner verkligen att jag inte kan tacka er nog. Det ni gör är "priceless" och jag blir så rörd.

Det jag även behöver nu är doser av trevliga minnen, roliga historier och oändligt många goa kramar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar dig, jag gör vad som helst för dig...

Anonym sa...

Kämpa på ��

Jenny Henriksson sa...

Jag tänker på dig varje dag och hejar allt jag bara kan! Vilken kämpe du är<3

Anonym sa...

Du är bäst min sambo / dunderkorv