onsdag 20 oktober 2010

Att se..

Jag har en vän som jag som jag fascineras av..

När man berättar något om sig själv så upplever jag att man kan själv bestämma hur nära in på människor får komma. - Hur djupt in får de se hos mig?

Jag anpassar vanligtvis budskap med de jag berättar men även djupen i det jag berättar beroende på hur nära en person står mig. O hur mycket tillit och förtroende jag känner.

Sen finns det ju självklart saker som är mer känsliga..

Men den här vännen som sagt.. även om jag själv kanske vissa gånger försöker att hålla uppe en fasad när det gäller känsligare ämnen så ser han igenom den. Jag förstår inte hur han lyckas men lyckas gör han. O det fascinerar mig!

2 kommentarer:

Lammkött sa...

Men så bra de finns folk som verkligen bryr sej å känner efter i det du säger. ser vad du känner och inte berättar . :)

Anonym sa...

En del människor har "det" ;)
Men sen kan det ju vara så att du gör den här människan till den han är...?!