söndag 31 oktober 2010

Spännande..?

Halloween.. ja vad ska man säga? ;)

Rätt kul o se att det varit så pass många som klätt ut sig den här helgen.. Såg 2 söta spöken idag utanför kiosken där jag för närvarande bor - det är inte varje dag man ser sånt.

Var på en halloween fest igår med några nära och kära.. Hade väl inte planerat min utklädsel så mycket så fick bli min bunny-outfit som jag senast hade typ 2006.

Var en trevlig kväll och jag var nykter o körde sen för jag hade ingen lust o traska omkring i högklackade stövlar.. Körde 2 pers ner till stan och stannade utanför en godisbutik.. jaha, då hade polisen slagit följe med civilbilen och innan mina passagerare hade hunnit hoppa ur hade de passerat mig ytterligare 2 gånger med samma civilbil!

Jag hann tänka för mig själv - jaha, ikväll är kvällen som jag kommer bli stoppad och MINST få blåsa.. *skrattar* Hade ändå kunnat bli roligt att få se deras reaktion - bunny med nätstrumpor och högklackade stövlar! :P
(Bild från halloween 2005)

Inga kommentarer: