måndag 11 oktober 2010

Uppdatering..

Det har varit många som frågat senaste veckorna om allt som händer:
- När flyttar jag på rikt?
- Vars bor jag nu?
- Vars jobbar jag?
- Hur går det på nya jobbet? Osv..

O när det är så många som frågat tänkte jag att det är bättre att försöka sammanfatta allt här..

Jag jobbar på FK och började där förra måndagen. Spännande med nytt jobb måste jag säga! Mycket att ta in och jag har varit SÅ slut på kvällarna!

Angående boendefrågan så har jag inte "flyttat" än - Min tidigare lägenhet finns kvar men jag har fått ny lägenhet här som jag tackat ja till. Lägger ut en bild på planlösningen för den nyfikne ;)

Känns rätt att flytta tillbaka "hem" igen - O tänker att jag kommer självklart fara norr ut och hälsa på mina vänner där och hitta på hyss med dem någon helg nu och då ;)

- Hoppas att jag besvarat Erica mfl:s frågor nu =D

Inga kommentarer: