måndag 14 mars 2011

Okapabel?

Min kloka mamma har vid flera tillfällen sagt till mig att folk kan ha förutfattade meningar om en om man ser snäll och "söt" ut.

Teorier om att man ska vara snäll och söt och inte kunna bita ifrån om det behövs..

Hittills i mitt snart 27 åriga liv så är det ett fåtal gånger som jag stött på det..

Men alltså allt det som händer nu.. WTF?! Hallå, jag må se snäll och oskyldig ut men jag är fullt kapabel att själv agera, stå upp för mig själv och ta diskussioner.

Jag må vara fysiskt blåögd men jag är int korkad.. och jag är int blåst - jag har hittills klarat mig galant så varför skulle jag inte fortsättningsvis göra det?

Kände att jag behövde "spy" av mig lite nu.. för jag är rätt less.. O det är inte riktat mot någon enskild person utan kanske snarare flera..

Men jag skulle samtidigt vilja lägga en positiv "spotlight" på min kompis M - tack för att du finns och gör mig klok när jag knappt själv vet in och ut!
(O tack alla mina andra sanna vänner!! I love yah!!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ingen ska diktera dina villkor utan att du själv är med på det. Så stå på dig tjejen och fortsätt hålla huvudet högt.