söndag 20 mars 2011

Underbara lördag :D

Tog mig en tripp uppåt Piteå idag :) Hade pratat ihop mig med några kompisar som jag varit o åkt skoter med i fjällen i fjol våras.
Jag har själv skoterkortet.. och man kan vanligtvis tänka att det är roligast att köra själv.. Men jag tycker att det beror mycket på vem man åker med. Jag har inte kört så mycket sedan jag tog kortet så jag är ingen som tokkör och leker o har mig..

Men jag tycker det är skitkul att åka med Jens! Att få vara med på skotern med skidlyft, burka i snön och köra på allmänt roliga ställen :D (Har själv aldrig åkt med Pelle men tycker han verkar duktig på att köra oxå).

I love it!

Jag skulle gissa att det int heller är så många som passagerare som bara skulle klämma sig fast och inte protestera att åka med när det är sån körstil... Men jag vet ju att han har koll så det är bara roligt :D
Blev riktigt goda burgare till lunch idag :)
Typ 6 timmar ute med skoter - o jag kommer ha TRÄNINGSVÄRK imorgon skulle jag gissa på. Men det är det klart värt!

Kan förövrigt säga att jag har inte fått snöbada någon gång tidigare i vinter.. men idag har jag fått snöbada så det räcker i flera år. (O detta utan någon skoters inblandning - det har fullständigt varit Jesses och Pelles fel :P) Men jag lyckades få ner dem oxå så jag är nöjd :D

Sen är det bra med gps i telefonen när man inte längre har koll på vars man är ;)

Inga kommentarer: