tisdag 22 mars 2011

Snacka inte om mig.. snacka med mig!

Känner en viss irritation av allt skitsnack som pågår just nu...!

Jag är van att folk (kompisar) pratar med mig och jag har tidigare varit väldigt besparad vad gäller skitsnack.. Men alltså nu :S

Anledningen till att jag nu skriver det här är att det är så pass många inblandade och jag vill att alla ska veta hur ja känn.

Jag känner mig rätt sviken av vissa. Att inte kunna fråga mig eller den andra parten som är inblandad i det här om sanningen utan istället hota (?!) och andra sprida lögner o allmänna osanningar..

Jag blir less.. och lessen över det här..

Det jag iallafall är tacksam över är att de jag klassar som vänner - de står vid min sida och finns där..

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är inte alltid rättvist med hur vissa väljer att göra i sitt liv. Kom ihåg att ta lite distans och se på det utifrån. Det är troligtvis folk med dåligt självförtroende, kanske mår dåligt, eller känner sig hotade av dig. Varför dem sprider lögner/pratar strunt.
Tänk på att vi som bryr oss om dig av hela hjärtat och bara vill att du ska må bra finns här för dig istället.
Glöm aldrig att du är en enormt stark person, och kommer alltid att vara det. Bara att spänna musklerna lite så blir dem rädda ska du se ;)