onsdag 31 oktober 2012

En lagom arbetsdag.. kanske?

Haft en mer hektiskt vecka än vanligt på jobbet.
Jag har delvis mig själv att skylla eftersom att jag själv bokar in mina egna besök och planerar upplägget under veckorna. Men det är inte så lätt att veta hur mycket extra som kommer att dyka upp.

Men jag har lärt mig detta nu igen.. så framöver har jag förhoppningsvis bokat lagom. Vi får se ;)

I dag hoppas jag på en arbetsdag som blir "lagom" lång. Inga fler extra timmar på flexen i veckan...... kanske?

Så länge tiden finns på aftonsidan att sitta kvar och arbeta istället för att gå hem - då känner jag mig iallafall inte tokstressad..

Kommande vecka ska jag dessutom hålla ett kortare föredrag tillsammans med en kollega för typ 20 personer.. Det blir spännande. Tycker sånt är en skräckblandad förtjusning ;)

Inga kommentarer: