söndag 21 oktober 2012

Helgen närmar sig sitt slut..


Nu börjar ännu en helg närma sig sitt slut. Det har varit en lugn.. *host* ja allt är ju relativt..!

Det har varit en bra och rolig helg. Humorn har varit på topp. Jag satte ribban redan på förmiddags fikat på fredagen genom att berätta en liten halvfräckis. Därefter har humorn fortsatt.

Skrattade gott åt annonsen i norran där de efterlyser Gullmar som sprungit bort. Det är inte många som heter så - men min pappa gör det. Så postade på instagram och frågade hans fru om hon tappat bort honom. *hehe*

Lördagen blev middag tillsammans med min lillebror. Våra tokiga upptåg ser ni på andra bilden. Det är inte många som kunnat gissa rätt vad vi riktigt gör...

 Men sanningen är den att jag hänger knäveck på hans vänstra arm.. och tanken är att jag ska göra situps!

Vi konstaterade iaf att han är stark som orkar hålla mig uppe med en arm och ta kort med andra handen! 

O roligt hade vi! Men det är bra att man kan vara lättroad!




Inga kommentarer: