söndag 6 januari 2013

Nu är jag redo..

Denna ledighet var väldigt behövlig. Imorgon vankas arbete igen efter drygt 1 vecka ledigt. Det känns faktiskt okej. Jag har hunnit sova i kapp en del, jag har hunnit att bara få vara och göra det jag känt för just nu.

Jag gillar att få vara ledig och spontan. "Vad känner jag för att göra just nu?".

Ser framemot att få snacka i kapp lite strunt med M.K imorgon. Ser även framemot att få använda mina nya lurar på väg till jobbet.

O ni som träffar mig på väg till lr från arbetet och tycker jag är associal - kan vara så att jag är i min egna lilla värld med musiken i öronen. Så inte meningen att vara associal.

Jag älskar tiden till och från jobbet, med bra hörlurar, bra musik och bara få vara.

Jag vill även passa på att säga att jag uppskattar de grannar som jag har här på min gata. Ni vet vilka ni är, som ska känna er träffade av detta. Det känns bra att kunna hjälpas åt på olika sätt och att ta tiden och byta lite ord när man möts. :)

Inga kommentarer: