torsdag 31 januari 2013

Sov inte med mobilen..

Ett tips är att inte sova med mobilen OM man inte har koll på vad man exempelvis gör i sömnen.. Ingen nämnd - men berörd person kan nog känna sig träffad ;)

Blev väckt kl 6 imorse av att mobilen ringde. (Ja, jag har den på ljudlöst men om det börjar ringa så är de bra att vakna o kolla - det kan vara ngt viktigt samtal). Tryckte bort samtalet och somnade snabbt om.

När jag senare steg upp och gjorde mig klar för jobbet så skickade jag ett sms till personen som ringt och väckt mig. Nä, han påstod sig inte ha ringt. Uppmanade honom att kolla sin logg. Fick som svar att han hade vaknat med mobilen i handen.. *skrattar* Uppenbarligen ringer han folk i sömnen.

Dock tar en kollega priset - han hade somnat PÅ sin "knapp"-mobil.. och ringt en person flertalet gånger i natt ;)

Inga kommentarer: