lördag 30 december 2017

Snart ett nytt år.. nya tag?

Jag har inte bloggat på ett tag - delvis för att det varit psykiskt så jobbigt med julen men även att jag inte mått så bra psykiskt. Kräkts en del, typ var och varannan dag. Det är inte kul.

Jag vill bara vara frisk nu. Julen i Stockholm gick bättre måendemässigt än vad jag hade förväntat mig. Det har gått bra med medicinen, uppehållen mellan måltiderna som ska göras mellan medicinerna och maten.

Den julklapp jag blev mest rörd över är ett armband: "Snö of sweden". Jag fick det av min fd sköterska från AHS. Det kommer påminna mig om att kämpa, kämpa och kämpa även när det känns som tyngst.

Jag längtar så efter att få bli frisk och ljusare tider.. Livet är inte rättvist!
Jag hoppas att 2018 blir ett bättre år..

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det hoppas jag verkligen🙏

Anonym sa...

❤❤❤