söndag 3 december 2017

Strategimöte

Sedan jag började med nya behandlingen så har det bara gått en dag då jag varit helt kräkfri.. EN..
Igår fick jag inte i mig något och idag gav jag upp efter två försök med frukosten - sen kom AHS och satte dropp. Det blev stor skillnad på mig själv. Mamma kom hit just efter att AHS lämnat. O sedan anslöt resterande familj som inte arbetade.

Hunnit med att ha ett mindre "Strategi-möte" med päron och AHS. Nu blir det dropp på förmiddagarna och mitt på dagen i två dagar. De har även tagit blodprov på mig ikväll. Ska bli intressant och höra vad de säger.

En annan väldigt trevlig strategi som jag hade tänkt fortsätta med så länge jag får - är att få låna grannarnas hund eller hundar och gå prommisar med dem. Det har gjort riktigt gott för mig och jag hoppas att de inte har något emot det. Det är jätte fina hundar iaf.

Jag är tjejen med strategier, i livet, i behandlingen, i hanteringen av cancern och så mycket mer. Det förenklar. 

Inga kommentarer: