torsdag 22 januari 2009

Här vaktar jag?

Dörrförsäljare är snikiga bastards!

Igår kom en kille och plingade på medan Robin var hemma under dagen och presenterade sig som att han ville ställa nå frågor. Robin tyckte att d kunde han väl ställa upp på.. men det visade sig att killen skulle sälja nå böcker och han godtog inte Robins nej. Så Robin tog till med annan teknik och förklarade att han var arbetslös och att det var jag som hade pengarna.. Då frågar försäljaren när JAG ska komma hem?!

Jaha, så när jag kommer hem får jag vet att det kommer komma en försäljare på kvällen och jag gärna får se till o bli av med honom. Det första jag kommer o tänka på är att öppna dörren tillsammans med Turbo men det fick jag inte?!

Slutade med att jag ladda upp lite och tänkte att försäljaren ska inte få nå utrymme. Så när han kom igen öppnade jag. Han presenterade sig och frågade om min sambo nämnt att han skulle komma. Jag svarar kort och snabbt: Jo, han sa det men jag vill inte köpa nå. Han svarar med o fråga om jag vet vad han säljer. Nä, svarar jag och jag vill ändå inte köpa nå. Hejdå.

E d evil o vilja öppna tillsammans med ormen? ;) Inte för att jag nu skulle ha gjort det då det är vinter och kallt ute.. Men tanken känns skön o tänka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gör det! :) Måste ju vara otroligt effektivt om det inte är nån riktig ormälskare som knackar på ;)