söndag 22 maj 2011

Ännu en underbar helg!

Fick besök på fredagen av en nyfunnen vän. Snacka strunt och rasta ormarna innan det var dags att köra till pärona med moppen och tvätta den. - Den ligger ju nu på blocket för den som är sugen ;)

Kvällen och natten blev att vara ute med bilen och busa tillsammans med bror, hans kompis och mina kompisar ;D Riktigt trevlig kväll :D
Lördagen inhandlade jag min första "riktiga" grill, mat och dryck för att sedan chilla några timmar. Kvällen bjöd på grillfest hemma hos Milla. Hade JÄTTE trevligt.

Väl ute på krogen var det en väldigt ovanlig kväll - VILKA GAMAR som var ute!!
Vi röjde på dansgolvet och hipsvips är det två långa killar som lyckats stänga in mig mellan dem genom att hålla armarna både framför och bakom mig..?! Lyckades iaf grabba tag i mina kompisar.. =)
Roger var nog den som tog kvällens pris i att dansa bort både slemproppar och gamar :D

Kvällen slutade med skjuts hem och nu idag blir det att sola en stund innan jag far o hämtar min kamera, grill mm. Får se om det kommer upp nån bild senare från kvällen :P

Inga kommentarer: