fredag 27 maj 2011

Så roligt som det kan bli..

Att få börja fredagen med att komma till jobbet och skratta så det sprutar tårar - det är livet!

Helt ärlig - jag har lätt de härligaste arbetskamraterna! Trivs med mina arbetsuppgifter och arbetsgruppen. O känner mig gladare än på länge :D

På eftermiddagen bjöd jag in mig själv på middag hemma hos pärona. O de som känner min familj vet att en middag med dem kan ALDRIG bli tråkig! ;D
Började med att det var allmänt skämtsam och kaxig stämning vid bordet. Brorsan försökte kaxa med mig genom att stjäla melonbitar från min gaffel så jag lyckades "stabba" honom lite lätt med gaffeln. Han blev aningens snopen! Allt detta på skoj förståss..

Sedan blev det någon variant av brottningsmatch mellan min låtsas farsa och min lillebror som mer än gärna vill visa hur stark han är :P Slutade med att båda satt och åmade sig vid bordet.. O vid ett obevakat ögonblick har min låtsas farsa lyckats gömma brorsans mobil.. HAHA

Brorsan försökte ringa till den från den fasta telefonen och när han sprang för att söka den.... Då LA JAG PÅ LUREN!! HAHA.. Slutade med att jag blev utburen i sockar i regnet.. så dyblöt om sockarna och muttrande gav vi upp skojbråket..

Men som sagt - ingen midda med min familj blir tråkig ;)

Inga kommentarer: