söndag 8 maj 2011

Gårdagen, kvällen och natten..

Alltså vilken otroligt lyckad träff gårdagen blev! 102 bilar av väldigt blandad kompott.
Strålande väder och härligt humör - även om natten mot lördagen blev lite väl kort. Sedan var det så jätte roligt att träffa på alla gamla bilkompisar norröver. Snacka strunt, skojja och ha allmänt roligt =D
Hittade även ett "dregelobjekt" på träffen ^ - Jag har ju varit sugen på en R32 men aldrig åkt en tidigare. Så försökte lurpassa på han som hade den för att få möjlighet o fråga om man inte kunde få en åktur. Jag tror man ska ha modet med sig och fråga - annars får man ju aldrig veta något. Och det kan ju inte bli värre än att man får ett nej men då har man iaf frågat!

Så jag frågade snällt - O fick en åktur av snälla Ulf :D
Kvällen blev desto livligare i Piteå - ett försök av några att köra race - det gick sådär och polisen kom. Kan nog ha varit lite tur innan någon kom till skada.

Cruising, mer snack och allmänt kul innan det bar sig av till "burnout" tävling. Även där dök polisen upp och då vek jag in årorna och körde söder över.

Kvällen slutade tyvärr med att jag får byta några små plast detaljer på min bil pga en hare som hade sammanträde på e4an. Jag är tacksam att jag missade den andra iallafall :/

Inga kommentarer: